Confinamiento
Hola, soy Claudia una chica de 18 años que le está afectando demasiado el confinamiento hasta el punto que estoy desesperada por ver a mi abuela que vive en Sitges y yo en Barcelona y estamos a una gran distancia. También me gustaría volver a hacer mi vida social. No sé estoy triste agobiada confusa y histérica
Laura Centellas

Hola!
Sabem que la situació és molt complicada i que aquesta distància ens pots fer sentir molt lluny de les persones que estimem. Tot i així, intenta recordar els motius del confinament i de les precaucions que s'han pres: protegir les persones més vulnerables.
Amb la distància física protegeixes la teva àvia. Rercorda-ho.
Per altra banda, un cop entreu a la fase 1 de la desescalada serà moment per recuperar mica en mica, les relacions socials. Ja queda poc.
Finalment et recomanem que et descarreguis l'app de gestioemocional.cat perquè hi ha molts recursos per fer front a aquestes emocions. Fes-ho, t'anirà bé.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas