Nose quin titol
Només tinc 13 anys i m’acaba de venir la regla, els últims dies l’he tingut, i de vegades dubto de la meva heterosexualitat, tot i que no em sento lesbiana, tinc un novio i estic molt enamorada, peri no mho puc treure del cap. Només sin hormones i que fa des mesos que no surti de casa i no veug al meu novio? A mes, amb una amiga sempre fem bromes sobre la nostra sexualitat i aixo em fa pereguntar.. no es res dolent, però jo vull seguir sent hetero
Laura Centellas

Hola,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defienix en funció només de qui ens atrau.
No et pressionis, pots deixar fluir aquest sentiment i anar veient com va evolucionant. Tu mateixa aniràs descobrint què sents i quina és la teva orientació sexual. Sovint ens preocupem massa per les coses que encara no han passat, si en algun moment t'enamores d'una noia i quan vulgueu tenir relacions sexuals no sents cap tipus d'atracció, aleshores ja valoraràs i ja intentaràs interpretar què t'està comunicant el teu cos.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas