Menstruació
Hola! Us volia comentar que a principis de gener vaig perdre la virginitat. Els següents dos mesos em va baixar la regla com de normal, però des d'abril que no m'ha tornat a baixar. Estic bastant preocupada perquè hi ha vegades que em pegue punxades a la part dels ovaris... I per favor, em podríeu confirmar que no hi ha cap probabilitat d'embaràs, per favor? Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Les irregularitats menstruals es poden donar per diferents motius. Només hi haurà probabilitats d'embaràs si hi ha hagut relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, o si el semen ha estat en contacte amb la teva vulva o vagina.
No sabem si després de la primera vegada el mes de gener i després d'aquelles dues menstruacions, heu tornat a tenir relacions sexuals o no, i en el cas que sí que n'hagueu tingut, no sabem en quines condicions s'han donat.
Si hi ha risc d'embaràs, és a dir, si hi ha hagut penetració sense preservatiu, et recomanem que et facis un test d'embaràs. Si no hi ha possibilitats d'embaràs o el test surt negatiu, et recomanem que consultis amb la teva llevadora de la tarda jove (abans d'acudir-hi, truca).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas