infidelitat
Hola tinc un dubte, que representa que es una infidelitat? poden haveri molts de tipus i casos no? Parlar per instagram pero deixar clar que tinc novio i no pasaria mai mes entre aquella persona seria cuernos?
Laura Centellas

Hola!
Una infidelitat té a veure amb trencar un acord entre la parella. Hi ha persones (i parelles) que consideren infidelitat coquetejar amb altres persones, altres posen el límit en fer-se petons, d'altre en tenir relacions íntimes i algunes parelles el posen en l'enamorament....
Per això és important que cada parella parli sobre la seva relació, sobre els límits de cadascú i sobre les conseqüències que podria tenir trencar aquest pacte.
En la teva consulta entenem que parles obertament per instagram amb una altra persona i deixes clara la teva situació. Aquí tu has de valorar si et sents còmode amb la situació, si ho has parlat amb la teva parella i si poses límits a la persona amb la que estàs parlant.
Analitza una mica què et fa sentir parlar amb aquesta persona i quins motius hi ha al darrera, potser descobreixes coses sobre la teva relació o sobre tu mateixa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas