Problemes amb la relació
Hola! Volia comentar que desde fa cosa d'un mes vaig començar a sentir que si no fos per mi la meva relació estaria acabada ja que sempre soc la que pregunta sobre com està, el que fa, i sento que ella no es preocupa per mi i quan li dic sempre acaba la conversa dient lo malament que ho està passant, o sigui, tothom estem passant-ho malament pero això no es motiu perevitar una discussió sempre parlant d'ella mateixa i fent-se la víctima, i no se, voldria saber si això es normal pel confinament ja que pensem de més o es més cosa de parella.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, no podem saber si només és pel confinament o hi ha alguna cosa més profunda.
Està clar que el confinament ha afectat força a la teva parella i li és difícil posar el focus en tu. La parella ha de ser un espai de retrobada, de benestar, de seguretat. I és veritat que a vegades un dels membres està malament i és l'altra qui ha de cuidar la persona i la relació.
Valora si vols cuidar la relació (i la teva parella), si necessites una mica d'espai, si aquesta sensació ve de més enrera, si és només pel confinament... intenta descobrir des de quan et sents així i podràs veure si encara tens il·lusió per la relació o no. I aquesta resposta pot ser clau per saber com reaccionar...
Una abraçada!
La Laura Centellas