Suicidi
Hola!
Estic una mica preocupada... Hi ha un noi que cada dia publica al seu instagram fotos de dibuixos de gent suicidant-se i morint inclús algun video real.
M'agradaria ajudar indirectament a aquesta persona, però no sé què haig de fer ni a qui haig d'avisar en aquestes situacions.
He intentat parlar amb ell però sembla que no serveix per res...
Gracies.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per donar l'avís! L'ideal seria que ho poguessis dir a una persona adulta que se'n pugui fer càrrec. No sé si coneixes algú del seu institut. Si coneixes professors/es de l'institut, ho pots dir directament a ells, si no coneixes el professorat, a algun company d'institut que ho traspassi al professorat o a la família.
La idea és que busquis la manera de contactar amb les persones adultes del seu voltant (família i/o professorat). O, si és molt difícil, comenta-ho a les persones adultes del teu voltant i demana'ls ajuda.
I, si et ve de gust, continua parlant amb ell, demana-li consell pels teus problemes, demana-li la seva opinió en alguna cosa, que senti que per tu ell és important i valuós.
Però en cap cas et responsabilitzis dels seus actes, d'acord? És responsabilitat dels adults i d'ell mateix, val?
Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas