No arribo a l'orgasme i em fa mal al clítoris
Bon dia, gràcies per respondre a les nostres preguntes, heu creat un espai meravellós.
El meu dubte és que quan em masturbo o em masturba la meva parella, mai sóc capaç d'arribar a l'orgasme, quan estic començant a diguem que estic començant a arribar em comença a fer mal el contacte amb el clítoris i he de parar, això em frustra molt perquè ja no sóc capaç d'arribar mai. Hi ha alguna solució? És normal? Vaig estar un temps usant el succionador de clítoris (tampoc massa 1-2 vegades a la setmana com a molt) però quan va començar a passar-me això vaig parar de fer-lo servir per si tenia alguna cosa a veure i ja porto més de dos mesos sense usar-lo així que no crec que sigui això, o si?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Abans de començar a utilitzar el succionador de clítoris també et passava o tot això va començar en el moment que vas començar a utilitzar-lo? Això ens ajudarà a identificar si té alguna relació o no.
De totes maneres, algunes noies/dones tenen molta sensibilitat al clítoris i l'estimulació directa els hi pot arribar a generar molèstia. El que sovint ajuda és no estimular de forma directa, estimular de forma més indirecta el clítoris: acaronar-lo pels costats, amb el fregament amb el cos de la nostra parella...
És lògic que si et fa mal o sents molèsties, l'orgasme no arribi, per tant, prova noves maneres d'estimular-te, que t'agradin i et proporcionin plaer. Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que t'ajudin a excitar-te.
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas