No em veig be amb el cos que tinc...
Hola, bé doncs com diu el titol no em veig be amb el cos que tinc i mai m'ha agradat. Jo soc una noia que va bastant atraçada en el creixement soc: baixeta, prima i tinc els pits molt petits, i em sento malament quan veig que tothom de la meva edat té com el cos molt definit per dir-ho així, amb pits grans, un abdomen plà i de estatura bastant bé, i desprès em veig a mi, i em sento com diferent, com 'deforme' per dir-ho d'alguna manera... I a més de ser prima noto que com tinc molt poc pit s'em nota més panxa (no se si m'entens), i al ser així en general d'alguna manera em fa sentirme inferior a la resta dels meu companys o gent de la meva edat. I una altra cosa que em preocupa es que mai no li arribi a agradar a cap noi o noia per ser així...
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Comentes que no et sents a gust amb el teu cos perquè encara et veus cos de nena.
No tinguis pressa, no tots ens desenvolupem a la vegada, ja arribarà el teu moment. De fet, a l’adolescència fem un gran canvi, però el nostre cos va canviant tota la vida. I, segurament, quan facis el canvi hi haurà coses que t’agradaran i altres aspectes et faran sentir insegura. Se que és inevitable que et comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment. Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t’agradaria seguir millorant.
Al final, el més important és que estiguis sana, i que et sentis a gust amb TU mateixa.  A qui has d’agradar és a TU. La que s’ha de veure al mirall cada dia ets TU. Per això, et proposo que et miris amb bons ulls, enlloc de fixar-te en aquelles parts que no t’agraden de TU. Para’t a fixar-te en les que si t’agraden o en les que no et molesten tant. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. Segur que el que tu veus com un inconvenient, algú ho veurà com una part molt atractiva!!
A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. No t’has de sentir insegura, perquè TOTS tenim coses a millorar i coses que ens fan destacar, i la teva imatge o la teva edat no determina que estiguis per sobre o per sota dels demés.
Així, que amb el cap ben alt, i tot arribarà.
Fins la pròxima guapa!!
La Laura Centellas