AJUDAAAAA!!
Hola tinc 16 anys i sóc verge. Ho he intentat fer uns tres cops amb nois però no hem aconseguit que entri... No se que em passa!! Els dits em fan mal i no m'entra reeess
Mestic desesperant ja que potser tinc algun problema o algo... crec que tinc el forat molt petit.. AJUDA QUE FAIG EL PROXIM COP???
Laura Centellas

Hola,
El dolor que descrius i la dificultat perquè entri el penis dins de la vagina poden ser deguts a diferents motius... si tu mateixa intentes introduir un dit o dos dins de la teva vagina, també et fa mal? O en posar-te un tampó també tens dificultats? És important anar a poc a poc, no anar directament a la penetració i donar temps a que el vostre cos s'exciti. Quan estem excitades la lubricació vaginal augmenta, estem més relaxades, i tot plegat facilita i ajuda a que la penetració pugui donar-se sense dolor. Per estar tranquil·les també és important no tenir pressa i estar amb una persona de confiança.
A vegades aquesta associació de penetració = a dolor, provoca que "inconscientment" el nostre cos (i musculatura vaginal) es bloquegi impedint la penetració o fent que aquesta sigui dolorosa.
Per tant, us recomanem molta paciència, i que aneu a un ritme molt més lent. No us pressioneu i jugueu abans amb les mans, proveu d'introduir un dit sense dolor, després dos... de mica en mica, i sense forçar proveu si així us resulta més fàcil.
De totes maneres, si tot el que et comentem ja ho heu provat i el dolor i impossibilitat per practicar la penetració continuen, hauríem de descartar que no hi hagués una causa orgànica/física que estigués provocant aquest dolor i aquestes dificultats. Et recomanaríem aleshores que demanis hora amb la ginecòloga perquè pogués valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas