Problemes a la relació per infidelitat
Doncs mira, fa tres mesos la meva parella em va ser infidel a una discoteca. Despres d’haver-ho parlat moltes vegades i d’haver pensat molt la meva desició vaig decidir perdonar-lo. El problema ve quan ara sóc molt molt molt gelosa. Sempre estic patint per saber on esta i amb qui. No tinc confiança amb ell i no se fom recuperar-la. Em sembla que es tracta de dependència emocional ja que no puc viure sense ell i he de saber que fa i a on esta cada minut, jo abans no era aixi.
Laura Centellas

Hola!
Perdonar una infidelitat no és tant fàcil. Requereix molt temps per recuperar la confiança que hi havia a la parella. La teva parella ha traït el vostre acord i és natural que ara estiguis hipervigilant. Però recorda-ho: Qui traeix la confiança, qui ha actuat malament, és ell.
Centra't en tu, en fer les coses que t'agraden i parleu molt amb la teva parella sobre com recuperar la confiança, què necessites d'ell. No serà fàcil i haureu de seguir parlant molt, molt i molt. Ell està escollint estar amb tu, i tu també has d'escollir si vols estar amb ell. Valora-ho bé.
La Laura Centellas