No m’entra
Fa un temps vaig provar a fer-ho amb el meu ex i no hem va entrar, jo no hem vaig preocupar per que vaig pensar que era petita, anava borratxa i va ser molt caotica aquella nit, mesos despres ho vam deixar. Aquest estiu pasat vaig intentar tornar-ho ha fer amb penetracio amb una persona que m’encanta pero no va entrar despres de aixo hem vaig deprimir i hem vaig autoconvence de la part bona de allo que era que es una persona que m’estimo molt i que haver arribat fins alla amb ell doncs m’encanta. Pero al novembre ho vaig fer amb un altre tio i no va entrar jo pensava que si que havia entrat per que anava borratxa i no controlava molt pero jo aquell dia ho vaig disfrutar molt. Ara mesos despres m’he enterat de que no m’entra i estic una mica deprimida, hem sento com trencada, no se si es normal que no m’entri si en tots els moments estava molt calenta i el ultim tio ho definex que era com xocar amb una pedra. Aixo crec que esta fent que m’autodespreci, es normal tot o estic trencada
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, no et diguis aquestes coses tan lletges, no 'ho mereixes!
Et recomanem que et miris, agafa un mirall i observa els teus genitals, toca't, mira't,... és important que tu mateixa vegis i coneguis què hi ha i com és la teva vulva i l'entrada de la teva vagina.
Després també et recomanem que facis una visita amb una ginecòloga, per a que pugui valorar si hi ha quelcom que s'hagi de tractar o si tot és correcte. I finalment consulta amb una fisioterapeuta especialitzada en fisiosexologia i sòl pèlvic.
Pel que expliques podrien ser moltes coses però no podem assegurar què pot estar passant.
Una abraçada enorme i ànims!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas