Em rayo per tot
Hola! TInc un problema i es que em rayo per problemes que no m'hauria de preocupar ja que o son una mica absurds o no tenen tanta importancia, però encara que jo sapiga que no tenen tanta importancia s'em fiquen al cap i em menjo el cap tant que es imposible que surtin. Sempre he sigut una mica així, però ara amb el confinament encara més. Com puc deixar de menjarme tant el cap?
Laura Centellas

Hola!
A veure, doncs per intentar no menjar-te tant el cap, el més important és que no et preocupis per si et menges el cap. És a dir, el cervell funciona per estímuls i si et precupes per estar pensant en alguna cosa, aquesta preocupació funciona d'estímul per continuar-hi pensant, de manera que entres en un cercle viciós.
Per tant, pots intentar dedicar una mitja hora/una hora al dia a preocupar-te. Que sigui el teu moment per pensar les coses importants per tu. Així, si t'apareixen els pensaments en un altre moment del dia, pots dir-los: "ara no és el moment, pensaré en tu a la tarda". Veuràs que et tranquil·litzes.
I l'altra acció important és tenir el cap una mica ocupat. Intentar organitzar-te els dies amb horaris (deures, amistats, família, estones a soles, manualitats i objectius....) així, si distribueixes el dia en petits objectius, et serà més fàcil que el teu cervell estigui ocupat.
Esperem haver-te ajudat, nosaltres seguim aquí ;)
La Laura Centellas