Desde que paso todo esto, me siento mal
Hola mi nombre es Sandra, tengo 18 años. Antes de el confinamiento sinceramente consideraba que era muy afortunada, me levantaba feliz, estaba animada, tenía claro lo que quería y lo que no quería hacer… A partir del confinamiento, mi pareja y yo nos separamos y decidí dejarle. A raíz de la ruptura sinceramente siento que mi vida está mal. No sé si este bajón que estoy arrastrando desde estos meses ha sido causada principalmente por la ruptura, lo que sí sé, es que antes de todo esto me sentía muy bien, súper bien... Ahora estoy triste la mayoría del día y con el movil para evadirme de mi vida y ver las vidas “perfectas” de los otros.
Gracias
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament estàs vivint un procés de dol per la ruptura amb l'agreujant que hem viscut una situació extraordinària d'aïllament i confinament que tampoc ajuda a mantenir l'estat d'ànim elevat.
Primer de tot, plora el que necessitis, escriu i deixa anar tota l'emoció que portes a dins. És molt important poder fer aquesta descàrrega emocional.
Després, recorda que, si abans del confinament estàs feliç amb la teva vida, ho pots tornar a ser. La felicitat i els mals moments són cíclics, per tant, la satisfacció també tornarà. Però ara toca centrar-se en el patiment i deixar-lo sentir.
Finalment, no et deixis enganyar per les xarxes! Només hi pengem les fotos on quedem bé, on som feliços i on fem coses "guais". És un aparador falsejat, on no hi tenen cabuda els moments de baixón ni de ràbia... No tenen vides "perfectes".
Per superar la teva situació, és important que posis el focus en tu, que quedis amb persones que t'estimen i que facis allò que et ve de gust i t'aporta benestar (ni que sigui una mica)
I veuràs com, a poc a poc, el dolor va fent-se més suportable...
Una abraçada!
La Laura Centellas