Estic molt perduda
Hola, abans del confinament un profeso em va dir q tindria q anar a el psicòleg pq estic molt sortida(no dic q no però no tant escsagerat ) a més tothom em diu el mateix. I q vaig massa calenta per la vida, creus q àuria de anar a un psicòleg.
Moltes gràcies :)
Laura Centellas

Hola,
Què va passar perquè un professor et fes aquest comentari? Què significa que vas massa calenta? Et genera malestar o problemes amb la resta de persones?
La decisió d'anar o no al psicòleg és molt personal i a vegades, la recomanació d'anar-hi ve per part del nostre entorn, de les persones que ens estimen. Pregunta't com estàs, si això que et diuen que t'està passant és cert, si t'està afectant en el teu dia a dia o t'està portant problemes amb el teu entorn i en les relacions interpersonals. A nosaltres, amb la poca informació que ens has donat i sense conèixer-te, ens és complicat dir-te si seria recomanable que hi anessis o no, però si en fer-te les preguntes que et comentàvem t'adones que sents malestar, que està afectant la teva vida i ho estàs passant malament, el millor aleshores sí, seria consultar-ho amb un psicòleg/a.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas