Estudis
Mai man anat bé els estudis i el meu pare es va mori al febre d'aquest any y man quedat 5 no se que puc fer adunnt els profes os es passa molt amb la feina i estic molt aimonat
Laura Centellas

Hola!
Em sap molt greu que estiguis patint la pèrdua del pare. És molt dolorós perdre un pare i el procés de dol és molt llarg... Segurament se t'estan ajuntant moltes situacions i és difícil poder-les gestionar a la vegada.
Intenta parlar amb la teva família i buscar ajuda. En una situació de dol, és natural que el rendiment acadèmic disminueixi, la teva família ho entendrà... Pel que fa al professorat, si ho necessites, demana alguna tutoria i parleu sobre la teva situació, demana'ls ajuda i comprensió. Veuràs com te la donen...
No serà fàcil i tindràs dies molt complicats. Tingues al costat persones que t'estimen, parla amb elles i treu tot el dolor... és la millor manera de sanar la ferida.
Una abraçada molt forta
La Laura Centellas