L'hi pregunto finalment???
Hola, sóc l ade l'altre cop(segur q no hem reconeixeu però bueno. Primer de tot moltissimes gracies per ajudar-me en TOT. Ar asi hos explicaré el q vull consultar-vos.
La meva pregunta ès, que m'atrau el meu millor amic, ens enviem indirectes amb stikers, a mi, ara se m'ha vingut l'idea de pregunar-l'hi directament:
(Jo)-
(Ell)+
-holaa
+Olaa
-una pregunta
+Keh
-la tinc de fa un temps i la vull saber, així q t'ho pregunto
+?
- jo t'agrado??
+(El q Contesti)
I vull q hem dieu si ès una bona idea o no. Moltissimes gracies x estar al nostre costat, un peto i un aabreçata <3
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que aquests consultoris són útils!
Declarar-se no és fàcil, oi? llavors és possible que si fas aquesta pregunta tant directa, es quedi una mica tallat i no sàpiga què contestar, per por a la teva resposta.
Per tant, potser podries fer una mica de preparació prèvia i deixar-li veure que a tu sí que t'agrada...per exemple quan li dius: "tinc una pregunta que fa temps que vull fer-te" hi pots afegir alguna cosa de l'estil: "crec que estic tenint uns sentiments molts intensos i no sé si són recíprocs" i llavors fer-li la pregunta: "jo t'agrado?"
Declarar-se implica confiar en l'altra persona i exposar-li els teus sentiments més íntims, així que endavant!! Busca la manera que s'adigui més a la teva manera de ser, val??
Nosaltres seguirem aquí ;)
La Laura Centellas