Depilació
Fa dos anys que em depilo les cames, les aixelles i aquest any la ingle.
Ho faig perquè vull, però també perquè tinc por de que em mirin malament perquè vaig sense depilar...
Trobo que ens hauríem de depilar només si volguéssim, no perquè ens van dient que ens hem de depilar.
Ja sé que no es una pregunta, però em podríeu ajudar a deixar de banda a la gent que en diu aixo O que els hi podria dir?
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Ens expliques que ja fa un temps que et depiles, i que encara que ho fas perquè vols, també et fa cosa que els altres et jutgin.
T’aconsello que sempre que prenguis una decisió et plantegis: PER A QUI ho fas? Què vols aconseguir? Fent això, ho aconseguiràs? Com TU dius, al final és la teva decisió. I, al final a qui has d’agradar és a TU MATEIXA. El meu consell és que et depilis només si a tu et fa sentir més a gust amb el teu aspecte. És qüestió d’actitud, si tu et sents còmode sense depilar-te, als demés tampoc els importarà. I, a aquestes persones que comentes, pensa que si els molesta que vagis sense depilar ja t’estan demostrant quin tipus de persona son. Que passa, que sinó et depiles ets menys intel•ligent? Que perds la capacitat de ser bona amiga quan tens pel? El meu consell és que no cal que els diguis res. Ignorar-los és el millor que pots fer. De fet, ara hi ha moltes noies que no es depilen. Així, que al final la opció de lluir pel o no dependrà de tu.
Fina la pròxima!
La Laura Centellas