Agobiació
Resultados de la búsqueda
Resultado de traducción
Español
Catalán
hola, estoy muy mal porque yo estaba con un chico el cual llevamoa unos pocos meses y bueno me iba bien pero yo seguia pensando en mi ex porque estihe durante nucho tiempo y el estaba tamnien con tra y pues nueno pense que con este chico lo acabaria olvidando y lo que me ha pasado esque mi ex se ha juntado con mis amgos y ahora por las tardes lo veo siempre y pues esque etsoy enamorada de el y yo me he estresado y sentia que con el que estbaa ahora no me gustaba de verdad y lonhe dejado, pero nose si he hecho bien en dejarlo xk me perdere la oportunidad de estar bien enfin a ver si me podeis ayudar.
hola, estic molt malament perquè jo estava amb un noi el qual llevamoa uns pocs mesos i bo m'anava bé però jo seguia pensant en el meu ex perquè estihe durant nucho temps i el estava tamnien amb tra i doncs nueno vaig pensar que amb aquest noi ho acabaria oblidant i el que m'ha passat es que el meu ex s'ha ajuntat amb els meus amgos i ara a la tarda el veig sempre i doncs es que etsoy enamorada d'ell i jo m'he estressat i sentia que amb el que estbaa ara no m'agradava de veritat i lonhe deixat, però nose si he fet bé en deixar-ho xk em perdere l'oportunitat d'estar ben en fi a veure si em podeu ajudar.
Laura Centellas

Hola!
Això que "una persona substitueix a l'altra" és una gran mentida que ens han fet creure.
Per oblidar una persona, el més important és voler-ho fer. Quan tens clar que vols oblidar aquesta persona és perquè tens uns motius prou importants.
No sabem què va passar amb la teva exparella ni com era la relació, però està clar que no vas prendre la decisió ferma d'oblidar-lo.
Per tant, felicitats per deixar la teva parella actual! És important ser honesta amb els nostres sentiments i no fer mal a les altres persones. Si no l'estimaves, no has de tenir-hi relació.
Pel que fa a la teva exparella, valora què va fallar a la relació i si aquests malsentesos segueixen existint. I a partir d'aquí pren una decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas