Amics
Bueno dons,jo amics no en tinc,la veritat,la cosa es que veig la gent que queda amb els seus amics,van a llocs,parlen de plans,la gent riu i queda amb amics,la cosa esque jo, no en tinc i estic molt deprimit,i ara amb tot aixo del confinament encara mes,aquests dies ho estic pasant fatal
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Em sap greu que estiguis vivint aquesta situació. No és fàcil la sensació de sentir-se sol i creure que no tens amics...
Des d'aquí t'animem a parlar-ne amb la teva família o alguna persona que et pugui entendre. A vegades ens ajuda explicar com ens sentim i, potser, ens poden donar alguns consells.
A més, des d'aquí t'animem a fer un repàs mental de les persones amb les que comparteixes la classe i intenta conèixer i interessar-te per algunes d'aquestes persones. Segurament, si hi comences a parlar, descobriràs que teniu coses en comú! Sabem que és difícil, però per sortir d'aquesta sensació d'aïllament és important fer el pas i parlar amb les altres persones...
Nosaltres seguim aquí, d'acord?
La Laura Centellas