INCOMODA
Hola, des dels 4 anys jugo a un esport y l'any passat em van cambiar d'equip, en el meu equip totes son molt "paves" (adolescents) i lo també ho sóc pero quan estic amb elles no em sento comoda, no em sento jo mateixa i no se expressar-me tal i com jo soc. A més a més sempre es parlen en catala entre elles i a mi em parlen en castellà i em fa rabia. No tinc molts amics al club i no se que fer. Aquest esport em treu moltes hores i no se si borrarme.
Laura Centellas

Hola!
A veure, si aquest esport és la teva passió, potser podem buscar alternatives, no trobes?
Per una banda, pots intentar buscar una companya de l'equip que et cridi l'atenció i intentar conèixer-la una mica més. Interessar-te per ella, preguntar-li pels seus gustos i veure si teniu coses en comú. A vegades, per entrar dins un grup és millor conèixer persona a persona.
Per altra banda, també pots parlar amb els responsables del club, que són els que munten els equips, per demanar-los si seria possible un canvi... a veure què et diuen!
I finalment, també et pots plantejar canviar de club.
Abans de deixar-ho definitivament, prova aquestes opcions ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas