Escollir batxi
Hola, porto tot l'any pensant en quin batxillerat escollir i ara que he de fer-ho em sento totalment colapsada. Tothom amb qui parlo em diu que faci el que m'agradi, que no tindre problemes per aprovar. Pero es que no hi ha algo en concret que m'agradi més, m'interessen molt assignatures variades i no vull deixar-ne cap perquè em fa por que pasi el temps i pensar que si hagués escollit un altre cami m'hagués anat millor i tot això.
Necessito algo que em faci decidir-me, perquè ja he provat de parlar amb 1200 persones, he intentat escollir a pedra paper tisora i de tot i necessito algo que m'impacti pero no se el que!
Merciii
Laura Centellas

Hola!
Escollir un batxillerat i una formació no és una tasca fàcil.... Sovint creiem que aquesta decisió és crucial, i això és fals! moltes persones canvien la seva professió al llarg de la vida, altres canvien de grau una vegada l'han començat o, fins i tot, pots sol·licitar un canvi de batxillerat si una vegada l'has començat no és el que t'interessa. Així que... fora estrès, val? Sempre oberta al canvi ;)
Coses a tenir en compte per escollir el batxillerat:
- Quines assignatures aproves més fàcilment? (pel que dius, aquest no és el problema)
- Hi ha algun grau que et cridi l'atenció? (agafa una llista dels graus i dels CFGS que et cridin l'atenció, i mira des de quin batxillerat s'hi entra)
- Què prefereixes? Saber molt a fons d'una branca o bé tenir una mica de coneixement de tot? Hi ha batxillerats molt específics, com el d'humanitats o el científic, mentre que d'altres són més oberts, com el social-econòmic, el de ciències de la terra...
Mai tindràs la certesa de si l'opció que has escollit és la millor o no. L'important és no quedar-se encallada amb el "i si...", d'acord?
Aquí et pots mirar bé els diferents batxillerats: http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/que-estudiar/
" style="font-size: 1rem;">
Nosaltres continuem aquí, una abraçada!
La Laura Centellas