Irritació
Hola!! Em depilo amb "cuchilla" la zona del bikini i sempre se'm irrita i em surten granets. Hi ha alguna manera de depilar-me amb "cuchilla" i que no se'm irriti ni em pigui? S'ha de dir que ho faig amb venus de gillette especial per dona i pells sensibles, pero tot i aixi em deixa la pell fatal.
No ho vull fer ni amb cera ni làser, ni cap altre mètode que arrenqui el pel. He provat la crema depilatoria pero també m'irrita.
Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que quan et depiles la part íntima amb ganiveta, se t’irrita la pell. I, ens preguntes com pots solucionar-ho sense caviar de mètode.
Em sap greu, perquè en aquest cas no et puc ajudar…et recomano que sinó vols canviar de mètode, demanis hora a un dermatòleg. Segurament, ell et podrà donar algun consell al respecte. Pensa que tant la cuchilla com la crema depilatòria son mètodes més agressius amb la nostra pell. Així, que es important tenir-ne més precaució mantenint les cuchilles en bon estat, intentant hidratar molt la pell,… De totes maneres et diría que t’informessis bé de totes les opcions que tens. I, que et parís a pensar: PER A QUI HO FAS? AMB QUIN OBJECTIU? T’ESTÀ FUNCIONANT?
Esper-ho haver-te ajudat! Fins la pròxima!
La Laura Centellas