Por
Hola soc una noia de 14 anys.
El que pasa es que jo sempre e sigut una noia molt puruca.
Moltes poques vegades e vist películes de por.
Quan era me petita ser tant poruga no m'afectava per res però ara que cada vegada estic més sola a casa tinc un problema. I es que ara quan em quedo sola a casa no o puc soportar em poso molt nerviosa fins i tot avegades tinc minis atacs d'ansietat. Jo intento calmar-me però no puc.
No se com solucionar aquests problema, em podrieu donar algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Quan un problema se'ns en va de les mans o sentim que no tenim les eines per poder-ho gestionar, potser és moment de buscar ajuda professional. Així et podrà donar una atenció més personalitzada i, segurament, et podrà fer el seguiment.
Tot i així, una cosa és important. La por hi és per protegir-nos, ens vol avisar d'un perill. Tenir por a quedar-se a casa és una por habitual i ens ajuda a estar més pendents dels moviments de l'exterior. Tot i així, la manera de superar la por i agafar confiança és fent allò que ens fa por. Busca activitats que et puguin mantenir una estona distreta, truca per telèfon a algunes persones de confiança i parla-ho amb la teva família si es converteix en un problema per tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas