L’Ex....
Hola, fa com 7 mesos que vaig trencar amb l’ex de fet vam ser els dos, la cosa no anava molt bé i vam decidir deixar-ho. Van pasar 2 mesos i ens seguiem veient i cada vegada que ens veiem casi sempre pasava algo. Jo vaig notar que no podiem seguir així ja que jo mateixa em feia mal, ho vaig pasar molt malament de fet no menjava totes les meves amigues ja estan farta del tema perque sempre es el mateix. Ens vam deixar de seguir pero sempre ens acabem trobant. L’últim dia de començar el confinament que ja portabem molt sense veuren’s vam quedar per parlar d’un problema i la cosa va acabar com sempre. Ns que ens pasa sempre que ens veiem pasa algo entre els dos, no sé que fer. Penso que alomillor es algo que sempre ens queda pendent, jo no crec que ell vulgui tornar i jo no em vull fer malt.
Laura Centellas

Hola!
Quan patim una ruptura de parella, és probable que ens quedi l'esperança que "no és definitiva" per això ens enganyem dient: "teníem alguna cosa pendent", per justificar les possibles trobades que hi hagi.
Fins que tu, voluntàriament, no decideixis oblidar aquesta persona, continuareu igual. Algú ha de prendre la decisió ferma. Si tu saps perfectament que aquesta relació no et convé, has de tenir clars els motius. Quan tinguis clars els motius, et serà més fàcil "rebutjar-lo".
Al final, quan decidim allunyar-nos d'algunes persones és per protegir-nos, no? i si aquesta relació et fa mal, potser hauràs de prendre la decisió de distanciar-te i protegir-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas