depilació
holaa, es normal que surti pel als mugrons? i si es aixi com m'ho depilo? en plan quina seria la manera més correcta de fer-ho ja que tinc una mica de por de tallar-me en aquesta part
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens preguntes si és normal que surtin pels als mugrons i quins és la millor manera de treure'ls.
Doncs que sàpigues que si, que és completament NORMAL que tant nois com noies tinguem pels als mugrons. Si t'incomoda, sempre pots treure-te'ls amb pinces o amb depilació làser. pensa que és un zona molt delicada, així que intenta evitar la cuchilla per aquesta part. De totes maneres, la millor manera és informar-te bé a un dermatòleg que pugui valorar quina és la millor opció segons la teva pell. Però, abans de que et decideixis, m'agradaria que et posessis a pensar: Per a qui ho fas? Amb quin objectiu? és el que vols?
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas