desconfio
Hola. Tinc novia desde fa uns anys, i jo solc desconfiar de tothom bastant, però amb ella encara em passa mes aquesta desconfiança, tinc alguns motius però tampoc tants com per deixar-la.
Doncs us explico, algunes de les coses per les quals desconfio d'ella: segueix noies a insta (de les que mostren el cos, no en plan amigues i tal), pel carrer a vegades no es tallava en mirar descaradament alguna. També fa tems li va arribar un correu d’una app de cites casuals, però es va borrar la compte davant meva en aquell instant, dient que allò era vell i no hi feia ús.
Aquestes coses m’han fet desconfiar més, però amb els anys ha anat millorant la relació i no han passat més aquestes situacions que em fan pensar q es infidel (una de les meues majors pors).
Però, per altra part, ahir va passar això que em va fer desconfiar: aquests dies hem anat fent trucades hots amb vídeo entre ella i jo des del confinament, i resulta q ahir em va enviar una captura d’un dels dies que vaig mostrar el cos "per que vegi que bé estic", cosa que per dins em va molestar ja que no em va avisar en el seu moment i em feia por que en fes més de captures i les difongués de forma voluntària o involuntària.
Llavors ahir el q va passar es que vam fer xat altre cop i jo no parava de rallar-me pensant si faria captures sense dirmo. Llavors em diu que si podia fer un pla q sem veies part la cara a més a més, i li vaig dir que no vull per si algú ho veu i ella em deia q no faria captures, vam estar un rato dient i rsponent lo mateix i es va enfadar pq ella no entenía perque jo no volia que les difongués si ella no anava a fer captures.
Ho vem parlar al final i bé (encara q no li vaig dir la veritat de perquè jo no volia), però ho vam passar regular. Crec que a partir d’ara no em dirà de fer trucades hot ni res, i es més, tinc por per si en senyal de venjança, les ha difós o algo.
Com puc millorar la meva confiança cap a ella, i la por a que em sigui infidel i que es vengui de mi? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
En una parella és molt important que hi hagi confiança mútua. Si no ens sentim segures amb la nostra parella, difícilment ens podrem obrir i mostrar-nos tal com som.
És evident que el sexting pot ser un recurs divertit en una relació de parella, però cal remarcar que les dues persones vulguin aquest intercanvi de fotos/missatges i que mantindran el compromís de no difondre-ho.
Si sents que no pots confiar en la teva parella, potser t'hauràs de revisar d'on surt aquesta desconfiança: t'ha donat motius per desconfiar? t'has sentit traïda per ella? (potser la teva parella sí que t'ha donat motius, llavors ets tu qui has de decidir si vols seguir amb ella o no).
Però si veus claríssim que la desconfiança neix de dins teu, hauràs de treballar altres aspectes, com per exemple, deixar de controlar tot el que fa. Aquest control t'augmenta el patiment i la desconfiança, i pot fer que ella se senti asfixiada dins la relació.
Observa't bé per saber d'on ve i intenta posar-hi solució. No pots tenir una relació sana amb una persona si creus que es venjarà de tu....
Una abraçada!
La Laura Centellas