Ajuda
Hola!
La meva consulta va relacionada amb la depilació íntima. El fet és que ara amb l'estiu i tal m'agradaria depilar-me la zona íntima, però no ho he fet mai i vaig molt perduda.
Quin mètodes puc utilitzar per depilar-me jo mateixa? La cera em va bastant de respecte... i no sé els inconvenients de depilar-se amb "cuchilla"... Em fa por de fer-me mal.
Laura Centellas

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa.
Nosaltres som psicòlogues i ens sap greu però en això no et podem ajudar... et recomano que si vols saber quin és el millor mètode per depilar-te t’adrecis a un dermatòleg o una esteticista, et donaran el millor consell. Pensa que tant la cuchilla com la crema depilatòria són mètodes més agressius amb la nostra pell. Així, què és important tenir-te precaució i hidratar molt la pell. Sobretot, si ho fas que sigui perquè tu vols depilar-te, no per pressió de la societat. Espero haver-te ajudat! Una abraçada!
La Laura Centellas