amor?
Agrairia moltíssim una respota siusplau!!
Començo; fa aprox d'un any que el meu ex i jo ho vam deixar, portavem un any i ell era molt important per mi. Era la única persona en la que podia confiar i la única amb la que podia ser jo mateixa, la veritat, mai vaig arribar a entendre el perquè es va acabar tot...pero bueno. El cas es que no mel trec del cap, quan ho vem deixar pensava que estaria malament uns dies i ja està, però no. Ho vaig passar molt malament, literal la pitjor epòca de la meva vida, vaig entrar en depressió i vaig començar a fumar maria. Fumava perquè només quna anava fumada deixava de sentir-me com una merda i almenys em reia. No volia sortir de casa i bueno va ser una gran merda. (Per part seva, era com que li donava igual com estigues jo i que la relació s'hagués acabat, li donava absolutament igual i ell passava de mi completament, jo com una imbecil hi anava darrera fins que em vaig cansar). Arrel de tot això les meves amigues em van com apartar fins al punt que tothom va acabar passant de mi. Jo seguia amb les drogues fins que va passar a ser un hàbit, cada dia fumava.
Des que ho vam deixar no ens haviem tornat a parlar fins fa uns dies, i aquest es el problema, si no m'ha dirigit la paraula desde aquell dia perquè collons m'hauria de parlar ara?! Bueno total que està amable amb mi i no entenc perquè, i ara podríem dir que m'he fet "ilusions" jo soleta, perquè també estic segura que em parla per ser "amics" o per no portar-nos malament en si, però jo no puc ser només la seva amiga, no puc, mai el deixaré de veure com el veig.
Bàsicament, m'odio a mi mateixa per seguir pilladissíma d'un idiota que m'ha fet molt mal i nose com fer-ho perquè surti del meu cap, i també estaria bé deixar les drogues...
Si m'ajudessiu m'aniria genial de veritat,
gràcies!
Laura Centellas

Hola!
No és fàcil sortir d'una ruptura de parella per la qual no estavem preparats ni tampoc tenim explicacions sobre què ha anat malament.
Tot i així, ell va decidir que no volia estar més amb tu, que no volia seguir amb la relació. Llavors és feina teva buscar la manera de superar aquesta relació. Com?
Doncs primer (i el més important) és VOLER OBLIDAR. Trobar els motius pels quals aquesta persona ja no t'interessa o no la vols a la teva vida. Si et quedes enganxada a l'esperança que "ell canviarà d'opinió", difícilment sortiràs d'aquesta dependència. Has de buscar dins el teu pensament, aquells missatges que et diguin: "ara no vull estar amb ell".
Un cop hagis pres la decisió voluntària de fer un pas endavant, caldrà que posis distància.
- distància física (Evitar trobar-te'l a tot arreu)
- distància virtual (Deixar de seguir-lo a les xarxes)
- distància mental (Intentar posar el focus del pensament en tu i no en ell). En escollir què et ve de gust a tu, amb qui vols estar.
Finalment, podràs posar-hi distància emocional, en què podràs recordar la relació sense sentir aquesta fiblada de dolor.
Pel que fa al consum de substàncies, també has de tenir un motiu real per voler-les deixar. Has de prendre aquesta decisió.
Vas començar perquè vas creure que sota els seus efectes et senties millor i ho "oblidaves per una estona", però el dolor seguia allà, oi? Per molt que intentem amagar el dolor sota les drogues, segueix allà i es fa més intens i més llarg. Per tant, potser hauràs de dedicar una setmana a sentir tot aquest dolor, a no camuflar-lo i veuràs com sí que el pots gestionar, que no necessites emmascarar-lo.
Busca ajuda dins la família o amb alguna amistat, veuràs que si estàs disposada a canviar i els demanes el seu suport, te'l donaran.
Una abraçada!
La Laura Centellas