NO SE QUE EM PASSA
Hola, fa un bon temps que s'em passen coses pel cap que no pensar o coses desagradables, es com si la meva ment em portes la contraria perque em fa imaginar coses que no me agradan o que senzillament no m'agradaria veure. Per exemple, un dia m'estava masturbant i em va vindre l'imatge de la meva mare al cap, vaig parar de cop i no vaig entendre perque la meva ment em fa tindre aquests pensaments desagradables. Es com si em portes la contraria.
Laura Centellas

Hola,
Sovint els pensaments que tenim mentre tenim relacions sexuals amb nosaltres mateixes o amb altres persones poden fer que desencadenem plaer o no.
És habitual que apareguin persones a qui estimem, i no té perquè significar res extrany ni obscur, és possible que signifiquin calma, seguretat, etc... si aquestes figures signifiquen sensacions desagradables, o doloroses, et preguntaríem si tens algun conflicte amb el teu plaer, si et costa sentir plaer, si sents que hi ha algun bloqueig, etc...
És el teu cap qui et porta la contraria o tu que vols lluitar contra el pensament que et ve?
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas