ajuda ex
Si us plau m'agradaria que aquesta consulta no es publiqués i me la poguéssiu respondre pel correu que us he deixat (ell llegeix sovint el consultori i preferiria que no ho vegués). La meva parella portava un any amb la seva exnòvia i la va deixar per tenir una relació amb mi. D'això ja farà un any. El cas és que la relació va bé en general, però hi ha un tema que em preocupa: ell continua parlant cada dia amb la seva ex, no li ha ni canviat el nom al whats, hi ha alguns dies que queden etc. Un dia vaig intentar parlar-li sobre el tema, i em va dir que el fet de que estigués amb mi no volia dir que ella li hagués deixat d'agradar, i que continuava pensant en ella i la trobava a faltar. Ho vaig acceptar però em va saber molt greu. Entenc que al principi pogués sentir-se així, però és que ja portem un any i crec que ho hauria d'haver superat.
No sé què he de fer: em preocupa i em sap greu però no sé si estic sent gelosa o tòxica o hi estic donant massa voltes. Tampoc puc tornar a dir-li perquè ja sé la seva resposta.
Què hauria de fer? Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Laura Centellas

Hola!
Segons el que expliques està sent molt sincer amb tu sobre com se sent respecte a la seva exparella.
Llavors has de ser tu qui decideixi si acceptes la situacio, si hi poses condicions o si no l'acceptes. Tens tot el dret a posar condicions a la teva relació de parella, i la teva parella tindrà tot el dret a acceptar-les i/o posar les seves.
Cada relació l'han de construïr les persones que en formen part. Ha de ser un espai segur, agradable i beneficiós per les dues persones. Si una de les dues persones no s'hi sent bé o té molt patiment... caldrà parlar-ho.
Una abraçada!
La Laura Centellas