Acne
Hola!
Porto molts anys amb acne, he passat per 4 dermatòlegs i no m’ha funcionat res del que m’han receptat. Durant aquests anys no m’hi he capficat molt i he pensat que ja em marxarien, però porto uns mesos que hi estic molt capficada i m’afecta moltíssim a l’estat d’ànim i autoestima.
Aquests dos últims mesos de confinament realment m’han anat molt bé ja que d’aquesta manera la gent no m’ha hagut de veure la cara, però ara que ja podem començar a sortir no vull que em vegi ningú. Fins el punt que no quedo mai amb els meus amics perquè em fa vergonya que em vegin.
No se quin remei posar-hi, estic desesperada. Em veig horrible amb els grans i no veig manera de treure-me’ls o tapar-m’ho. No faig la consulta perquè em digueu un remei per curar-ho ja que se que això esta en mans de dermatòlegs, però almenys que m’ajudeu a no donar-li tanta importància i poder seguir amb la vida normal. Tinc la sensació que ningú m'enten ja que no conec a ningú que tingui la cara pitjor que jo.
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que estàs angoixada perquè l'acne de la cara ha anat a pitjor i et fa vergonya que et vegin els teus amics.
Entenc que et sentis incòmode, tots en més o menys mesura hem passat per aquesta etapa...MALEÏTS GRANETS EEEH! És normal que no tinguis ganes de que ho vegin els teus companys. Però pensa que tots hem tingut granets en un moment o altre i hem hagut d'exposar-nos davant els nostres amics/gues. El tema és com ho fas, és una qüestió d'actitud. Si et mostres insegura i amb vergonya, segurament els altres ho percebran. A més, quant més intentem amagar-ho, més importància li donem i més es noten. Els granets són una cosa normal de l'edat i de la pell de cada un. Com a consell, intenta mantenir una bona alimentació i uns bons hàbits higiènics i d'autocuidado. També, saps que els pots dissimular amb maquillatge.
De totes maneres, el millor consell que et puc donar és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Pensa que amb el confinament, tenim molt més temps per mirar-nos i analitzar-nos. Pot ser que tinguis els mateixos granets que abans, però que aquests dies t'hi hagis capficat més.  I, això no només afecta al nostra físic, sinó que també afecta a les nostres emocions. És normal que aquests dies ens fixem més en el nostre cos i que les nostres emocions ens facin sentir més desanimats i desmotivats i que això faci que ens sentim menys a gust amb nosaltres mateixos. El més probable, és que quan tornem a fer vida normal i recuperem els nostres hàbits, totes aquestes emocions s’estabilitzin i el nostre cos també.
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas