Timidesa
Hola! Fa unes setmanes vaig escriure per aqui respecte el fet que em costa molt coneixer gent i em vau recomanar que no poses el foucus de la eva atenció en els altres i el poses en mi. M'he forçat a parlar amb gent i crec que poc a poc deixo de donar-hi tantes voltes a les coses. Ara bé, sempre em passa 'estar parlant amb algú i quan es fan els típics silencis incòmodes no se que dir... Es com si jo mateixa em tanqués portes... Probablemen si digués el primer que em passi pel cap ja estaria però aish ns Help
Laura Centellas

Hola!
Fantàstic que ho estiguis posant a prova i et funcioni!! Ens n'alegrem moltíssim!!
El que expliques sobre els silencis, és veritat. A vegades poden resultar incòmodes, però també hem d'acceptar que vivim en una societat on no estem gens acostumats al silenci. Fins i tot hi ha algunes famílies que no suporten que hi hagi silenci a casa i ho omplen tot de paraules. A vegades el silenci és sanador, i poder estar amb algú en silenci... és una gran senyal de complicitat ;)
Aprèn a conviure amb els silencis, que un tema de conversa s'acabi no vol dir que l'interès per aquella persona s'ha acabat, sinó que, simplement, aquell tema s'ha esgotat.
Una abraçada!
La Laura Centellas