Incertesa
Hola,
La meva consulta seria: Tinc una parella de fa 2 anys, els dos hem avançat i crescut “junts” en tots els sentits.
Ens tenim molta confiança, però ultimament desdel finals del confinament vàrem cadar 1 cop desde llavors no ens hem tornat a veure ( 2 casi 3 semanes sense veurens)
Haig de dir que nosaltres els 2 ultims anys estudiavem junts al mateix institut i anava a dinar cada dia amb ell. Aquets any tot a canviat, ens veiem menys (nomes quan cadem) i parlem menys.
Basicament vinc a parlar d’això , m’ha efecte el fet que no parlem en el dia a dia. Ell em diu que encara que no em parl no vol dir que no m’estimi o que no pensi amb mi.
Abans del confinament ja hi lluitava amb aixo porque tinguessim mes contacte ( s’ha de dir que vivim en dos pobles a 45min de distancia) i clar cadem poc durant la semana.
El cas, és que jo li dic tot el k penso i opino sobre aquest tema i li dic que a una relació hi ha d’haver comunicació perquè sino? Quina mena de relacio tens? No?
Doncs bueno aixo a portat a converses amb mals rotllos, i sense entendrens...
Quan li dic el que penso de que (m’agradaria un bon dia un bona nit minim! O un que tal durant el dia o la setmana?! ) ell em diu que vale que ho enten i que intentara possar-hi comunicacio. Pero que passa que aixo dura 1 o 2 dies i llavors sempre soc jo k l’haig d’obrir. Fins que ha arribat el punt que no l’obro i passen els dies i dies i ningu diu res .... Aixo si! .. L’instagram me’l remena i ell mateix algun cop ultimament m’ha dit que em segueix tot el k faig per l’insta pels stories... I em comenta fotos que publico com si res!
L’ultima conversa va ser fa uns 4/5 dies i em vaig quedar desconcertada... pk semblava que visquem 2 realitats diferents...
en la conversa telefonica ( k vaig trucar jo per veure si cadavem...) em deia que si estava enfadada!? (Pk em devia notar seria i freda..) i la veritat em va xocar el fer que no callava!!! Xerrava pels descosits ! I llavors em quedo? I tot això no m’ho pots explicar abans? No despres de 1 semana!?
En fi m’agradaria que em donguesiu un consell...
M’he arribat a plantejar deixar un temps o algo... pero hi ha molts sentiments pel mig no es tan facil.... I al fet de que ell no veu la grevatat... em preocupa i nse fins quin punt es sà per a mi aguantar el tipu i esperar i esperar...
No se si haig de desconectar al 100% ( que es impossible pk ho he intentat, ja desconecto pero obviament em ve al cap...) i nse si es questio de Maduresa o de manera de fer .
Ell haig de dir que es tancat i bestant fred... (mes a distancia en plan telf o whats app...) pero llavors cadem... i estem molt be i per això em fot deixar-ho per la mala comunicació que trobu que no hauria de ser un problema gaire greu i que te solucio....
Moltíssimes gràcies per llegir
Espero la seva resposta
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, no és fàcil trobar l'equilibri entre les necessitats de diferents persones. Segons el que expliques, tu ets una persona molt comunicativa i necessites explicar com et sents sovint, mentre que ell és molt més tancat i amb poques paraules en té prou.
Aquí vosaltres dos haureu d'intentar trobar el punt òptim de comunicació en la vostra relació. És important que tots dos us impliqueu i intenteu canviar algun aspecte de la vostra comunicació.
Finalment, si malgrat els diferents intents per trobar un estil conjunt, no el trobeu i tu et sents constantment "demanant" la seva atenció, potser hauràs de prendre una decisió més dràstica.
Les relacions ens han de fer sentir bé, tranquils i molt segurs. Si la teva relació et fa patir... potser no és la persona o potser no és el moment. I no passa res.
Una abraçada!
La Laura Centellas