Boqueres
Hola, aquesta consulta es mes dermatològica així que no se si vosaltres la podreu respondre, però bueno ho intento per si com a mínim puc rebre algún consell. El cas es que jo tinc pell atòpica, m'han fet proves d'alergia perque hi han productes que em fan molt mal i he arribar a tenir la cara super irritada, però tot va sortir negatiu. El cas es que jo tic els llavis sempre super secs tot i que sempre estic amb el LetiBalm acostuma a sortir-me grietes i a pelar-se. També em surten boqueres molt sovint, suposo que per que babejo per les nits, però clar tenir la boca així queda molt lleig i estic ja farta. Ara per les nits em poso un exfoliant natural pels llavis a veure que tal, però no sé. Alguns dies també em llevo amb les parpelles molt inflades, però es pasa en unes horetes així que tampoc em molesta tant, suposo.
Moltes gràcies per el vostre treball.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens consultes, perquè tens els llavis molt delicats i et preocupa que no pugui ser alguna cosa greu i per veure si tenim algun consell al respecte.
Com dius, jo sóc psicòloga i no sóc experta en aquestes qüestions, el meu consell és que demanis hora per anar al metge de capçalera o a un dermatòleg. Segurament et podran donar una solució i així també et quedaràs més tranquil•la. Més que res, que si tens pell atòpica és millor que un metge et digui què va bé i què ho pot empitjorar.
Fins la pròxima guapa!
La Laura Centellas