EX...
Hola! Primer de tot moltes gràcies per ajudar-nos amb aquestes consultes.
Començo..... El meu actual ex i jo, vam començar a sortir l'any assat a principis de juny i vam estar practicament tot l'estiu junts de viatge, a casa seva, a la meva, etc. Ell és un any més petit que jo, quan vam arribar a l'octubre ell em va deixar per una altra noia del seu curs. Jo seguia molt pillada, sempre ho he estat. El tema és que ja ha passat un any des que vam començar l'any passat i encara sento coses per ell..... Jo no sé que li passa a ell pel cap perquè quan estem junts encara tenim el tipic tonteig i jo encara em pillo més..... No sé que fer, perquè sento que lo nostre no hauria d' haver acabat i a més és molt complicat perquè ell es una persona que no li agrada molt expressar els seus sentiments i li costa. A més ara ve l'estiu i com que la meva amiga es la seva germana, estare quasi sempre a casa seva. No sé que fer realment, ajuda!
Laura Centellas

Hola!
A vegades costa entendre una ruptura i quan tallen amb nosaltres sense donar-nos cap explicació... encara més.
Tot i així, ell porta tot aquest curs amb una altra persona, no? Realment vols estar amb algú que no és clar amb el que sent?
No és fàcil oblidar una persona, i el primer que s'ha de fer és trobar els motius pels quals ja no volem tornar amb aquesta persona. És a dir, primer hem de voler oblidar-lo. Així que et tocarà prendre la decisió que no vols estar amb ell. I veuràs com mica en mica t'alliberes d'aquesta sensació d'estar pillada d'ell.
Tu decideixes si vols començar a oblidar-lo o si vols seguir esperant a veure si es decideix a tornar amb tu... amb el risc que torni a repetir el que va passar l'any passat.
Una abraçada!
La Laura Centellas