Vergonya
Hola, tinc un problema i es que no se com fer amics perque soc super timida i em costa molt parlar a sobre aquest estiu els meus pares volen que marxi de casa. Ja he buscat algun campus pero no em trobi cap que sigui adequat per mi i tot el dia m'estan diguent que he de buscar amics...que faig per perdre la vergonya????
També m'agradaria que em diguessiu si podrieu fer un grup de whattsap o instagram amb les persones que siguin el mateix cas o que tinguin vergonya per aixi anar coneixent gent i poder quedar?
Merci
Laura Centellas

Hola!
La timidesa i la vergonya van desapareixent a mesura que parlem i ens comuniquem amb les altres persones, i també a mesura que ens hi sentim més còmodes.
No és fàcil desfer-se d'aquest sentiment, però mica en mica aniràs agafant seguretat.
La idea del whatsapp és bona! però per protecció de dades no podem crear-lo des d'Adolescents.cat, em sap greu.
Pel que fa als campus, segueix mirant i segur que en trobes algun que et pot encaixar. Veuràs que estaràs molt nerviosa al principi i tindràs pensaments molt negatius sobre com anirà tot. Però al primer dia segur que organitzen activitats de coneixença i podràs descobrir altres persones com tu que s'hi han apuntat sense conèixer ningú. I sembla mentida, però aquestes estades curtes a vegades són molt intenses i les amistats són reals!
El més important és que la vergonya no t'impedeixi fer el que t'agrada, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas