que faig
Hola, ja no se que fer el meu millor amic no em parla li he enviat moltissims missatges i mes de cinc correus. Ens vem enfadar un dia crec no ho se segur, pero el altre dia em va obrir amb una paraula i ja està no em deixa visto ni res pero deixa es connecta i no mira el missatge estic gelosa també perque penso que parla amb altres noies i es fara mes amb elles que amb mi. També tinc moltissima por de perdre la nostra amistat ja que es a distancia. No se que fer perque penso que soc pesada pero nomes faig que enviarli missatges no se com oblidar-lo.
Laura Centellas

Hola!
Si el teu amic ha deixat de parlar-te i no contesta els teus missatges... ja t'està donant una resposta. Evidentment no és la millor manera de tallar una relació, i segurament tu necessites una explicació, però pel que sembla no està disposat o en condicions de donar-te-la.
Així doncs, si ell no et contesta, deixa d'escriure'l i espera un parell de setmanes si fa algun moviment (si et diu alguna cosa). Si no mostra interès en tu... hauràs d'acceptar que ara no et vol a la seva vida i començar a centrar-te en la teva. Sabem que fa mal.... però vols estar sempre pendent d'una persona que no et contesta?
Una abraçada!
La Laura Centellas