Els exs
Hola
Aquest confinament ha sigut curiós. Explico:
Quan vem començar el confinament tenia un nòvio maravellós del que estava molt enamorada. A poc a poc que passàven els dies la cosa es va anar refredant molt i molt fins que un dia de fa poc em va deixar. Òbviament continuo enamoradissima i no me'l trec del cap. No hem tornat a parlar des de el dia que ho vem deixar i el trobo molt a faltar. Amb aquestes, ahir el meu ex anterior em va obrir dient que em trobava molt a faltar. Tot el dia d'ahir vem estar parlant i m'ho vaig passar molt bé, ja que és una persona molt divertida, però m'estan venint molts records i moltes coses al cap que ja havia mig olvidat. I no sé que fer davant d'aquesta situació i tinc el cap fet un embolic. Qualsevol consell que em pogueu donar em serveix, ja que estic completament perduda i liada. Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
És possible que el confinament hagi fet que la teva parella reflexionés sobre la vostra relació i decidís que no era el que volia ara mateix.
Costa molt acceptar una ruptura i, tot i que no sigui el que tu volies, començar a passar pàgina... Plora i deixa anar tot el dolor, és important treure'l.
Per altra banda, aquesta nova comunicació amb el teu ex l'hauràs de valorar bé. A vegades, quan algú ens ha ferit, ens "deixem estimar" per altres persones. Valora si el que va fallar en la vostra relació encara existeix o si ha canviat alguna cosa. Només així podràs veure què t'aporten aquestes converses.
Centra't en recuperar-te i estar bé tu sola. Quan tu estiguis bé, serà moment de veure si funciona una nova relació ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas