La meva mare em preocupa
Hola, durant aquest confinament m’he trobat amb un problema, el cas és que els meus pares estàndard separats, i el meu germà i jo vivim amb els dos, la cosa és que l meva mare durant aques dies a començat a comportar-se raro, a tenir comportaments exagerats i a deixat de escoltar-nos totalment fins al punt de que el meu germà li ha dit una cosa tres vegades en una tarda i no recorda que li havia dit. Es molt dificil ara mateix conviure amb ella, però sempre a tingut problemes d’ansietat i depressió i em fa por de que li passi alguna cosa, se’m fa molt dificil viure amb ella però no podria deuxar al meu germà ( té 13 anys) a càrrec d’això però jo tampoc se com portar-ho.
Se que provablement no em pogueu ajudar perque sense coneixer la situació es molt dificil saber que és el que està passant però necessito ajuda i no se amb qui contactar ja que la meva mare no accepta que li diguem que ara mateix no està bé, el meu pare sap de la situació pero no entén el que estem vivint i no li veu la importància. Necessito parlar amb algun professional per saber com portar-ho, però no diposo de diner per pagar un psicòleg.
Que puc fer?
Mersi
Laura Centellas

Hola!
Per parlar amb algun professional de la psicologia necessites el consentiments dels teus pares. Tot i així també podries comentar-ho a la psicopedagoga del teu institut o escola.
Tot i així, la millor solució és que busquis una persona adulta que et pugui ajudar. Si és de la família, molt millor! La teva mare necessita el suport de persones adultes per reconèixer la situació i poder-ho canviar, així que explica-ho a una tieta, als avis, a cosins més grans... deixa que ells es responsabilitzin de la situació, la valorin i puguin trobar solució.
Comparteix el teu malestar i les teves inquietuds. No et toca assumir-ho tot tu sola, val?
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas