Menjar i confinament
Hola, la meva pregunta és què podria fer per recuperar la gana, normalment ja menjava poca cosa pero amb la situacio del confinament diria que per l’estrès i l’ansietat l’he perdut completament, voldria saber si hi han aliments que redueixin l’ansietat també o que puguin relaxar el cos.
Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Ens consultes perquè dius que amb el confinament has anat perdent la gana i creus que és una qüestió d’estrès. I, ens demanes si hi ha algun aliment que t’ajudi en aquest cas.
Jo sóc psicòloga, i la veritat és que no et puc ajudar en aquest sentit. El meu consell és que vagis a un nutricionista o dietista que t’ajudi a dissenyar una dieta orientada a prevenir o disminuir l’estrès. Quan estem estressats el nostre cervell es queda bloquejat i dona prioritat a gestionar la situació que ens genera malestar. I, això fa, que nosaltres haguem d’agafar el comandament del nostre autocuidado, que vol dir que hem d’estar més pendents de recordar-nos de menjar, beure i descansar. Sinó tens gana, és molt important que intentis mantenir-te hidratada bevent aigua al llarg del dia. També, sol ser més fàcil anar fent petits refrigeris de poca quantitat de menjar repartits al llarg del dia, enlloc de fer 3 àpats que es pot fer més feixuc.
Espero haver-te ajudat! Fins la pròximaaa!
La Laura Centellas