Problemes parella
Hola! Ja fa casi 2 anys que estic sortint amb un noi i durant la quarantena hem tingut diversos problemes (per part d’ell sobretot) de comunicació. Parlavem molt poc i sobretot ell mostrava poc interès. Quan vam passar a fase 1 i ens vam veure per primer cop va ser molt raro al principi i ell estava menys carinyos. Ultimament la cosa millora, pero em fa por que torni a passar com abans o que la relació no tiri endavant. Estic una mica preocupada...
Laura Centellas

Hola!
Això només es podrà saber amb el pas del temps... És possible que la teva parella no se senti còmode amb la comunicació virtual, en canvi, cara a cara estigui més còmode i espontani. Ves veient com et sents quan quedeu i esteu junts...Si teniu plans en comú, si us ve de gust quedar, si us cuideu mútuament, si ell mostra interès en tu...
Si veus que cara a cara, va millorant i es col·loca a lloc, endavant!
I si veus que la relació es refreda o que tu estàs invertint més energia que ell, potser t'hauràs de plantejar si això és el que vols en una relació.
No oblidis que les relacions de parella ens han de fer sentir bé, segurs i valorats. Si la relació no t'aporta aquesta tranquil·litat... potser cal un canvi ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas