Neccesitu AMOR
Hola, moltes de les meves amigues, ja tenen novio ho han fet algo més i per exemple jo, m'estresso molt perquè ho busco desde fa molt i no ho trobo i el noi que m'agrada doncs nose es algo raro amb ell. Nose k fer.....
Laura Centellas

Hola!
Sí, a vegades és complicat això de trobar una parella... L'amor té aquesta part inexplicable i màgica que implica que dues persones es trobin en el mateix moment i s'atreguin mútuament.... i no és tan fàcil!
Si et centres molt a buscar parella, et perdràs conèixer persones i només les valoraràs per si poden ser les teves parelles o no. I no mostraràs interès en saber com són.
El millor és centrar-te en tu mateixa, en fer les coses que més t'agradin i, si et ve de gust, en conèixer moltes persones! Obre el teu cercle social i queda amb gent diferent, interessa't per com són i com pensen, veuràs que poden ser molt interessants!!
Finalment, potser hauràs de descobrir què passa amb el noi que t'agrada... ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas