El meu germà 2
Hola torno a ser la del meu germà... Aquest cop consulto per mi...
No m'atreveixo a trucar...
I estic mal.. m he tornat a provocar el vòmit. I no sé amb qui parlar.. això que tinc una psicòloga, o sigui vaig amb una psicòloga, ja fa anys que hi vaig i diu que és especialitzada en tca.. li vaig dir al principi d anar hi que em provocava el vòmit fe vegades, però nse si em va creure i si em va creure no li va donar importància o això em va semblar a mi... I durant els anys que he anat amb ella pos fe tan en tan m he anat provocant el vòmit i no sé jo només em vull aprimar
Laura Centellas

Bon dia guapa!! M'alegro molt que hagis tornat a consultar... segur que no ha sigut fàcil.
Entenc que et faci respecte trucar-nos, segurament tens dubtes i no saps ni per on començar... Però crec que et podré ajudar millor si parlem per telèfon. No cal que m'expliquis tot, només parlarem del que tu vulguis, però a vegades poder ficar paraules a allò que fa tant que ens guardem, ens ajuda a sentir-nos millor. I, ami, m'encantarà escoltar-te. Pots trucar al telèfon de l'ACAB (934549109) i preguntar per la Judit. Jo treballo en el torn de matí de 9:00 a 13:00h. O, si creus que no seràs capaç però t'agradaria fer aquesta trucada, pots donar-me el teu telèfon o algun número en el que pugui contactar amb tu. I, ja et truco jo quan et vagi bé. Només m'has de dir quin moment del matí pots parlar. De totes maneres, si hem de continuar parlant per escrit perquè estàs a casa i no veus que telefònicament sigui una opció, millor parlem per aquest correu: acabcatalunya@gmail.com. Només cal que en l'assumpte posis: per a la Judit. I, ja sabré que ets tu. Així, podrem parlar millor del que m'expliques de la teva psicòloga i del tems del vòmits.
Espero la teva resposta guapa!!
La Laura Centellas