erecció i ejaculació
El meu novio i jo portem un any i mig junts. Durant tot aquest temps ho hem fet amb preservatiu i alguns cops, a ratxes, ha tingut problemes per aguantar la erecció i d’altres temporades no tenia cap problema i aguantava minuts i minuts, encara que de tant que tarda acabem cansadíssims i a vegades hem de parar.
Per altra costat, tot el primer any no va ejacular cap vegada, i a partir del primer any junts ja va poder ejacular sense cap mena de canvi, de la nada, però sols ho aconseguia dies puntuals. Tot aquest temps que ell no podia he estat ratlladíssima pensant que no li atraic (encara que demostra que li poso), paranoiantme que es gay o que m’enganya amb algú que el satisfà o inclús crec que es addicte a fer-se palles i al porno (pq he llegit que té a veure, i ell crec q sen fa com 3 al dia aprox, nose si es lo adequat), i ell em deia q possiblement no ejaculava per el estrès, d’altres dies li donava la culpa al condó (deia que no estava acostumat), etc.
Bueno, doncs despues d’estar mesos amb el problema de la ejaculació mig arreglat, ja que cada x setmanes podia, doncs des de fa poc he començat amb anticonceptius hormonals i pensava que ara podria corres amb més facilitat, però no es així. Fa poc ens hem vist i tots els dies ha tingut problemes d’erecció en poca estona i no podia ejacular... I no té gaire estrès perquè ho ha aprovat tot i tal i ja nosé que li passa perquè ninguna de les causes que ell creu que li afecten doncs em quadren. Jo no sé si es perquè es fa moltes palles o que però de veritat amb lo bé que anàvem abans del confinament i ara de cop tot s’enva per la borda.
Jo no sento res amb el condó tampoc i aquests dies he sentit molt plaer, inclús he arribat al orgsme després d’un any. Ell per altra part si que m’ha dit que ara sent més plaer, però no sé, no entenc pq no arriba a l’orgasme amb mi, i sempre per acabar de correr’s s’ha de tocar sol. Ja hem buscat formes de com fer-lo córrer però no li agrada massa com li faig sexe oral ni quan el toco i això em ralla mes per si no fos poc.
Que podem fer per a qe ejaculi abans? I perquè no perdi la erecció? Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, gràcies per utilitzar el consultori. Amb la teva consulta ens venen al cap dues hipòtesis. En primer lloc, hauríeu de descartar un tema de fimosi. Saps si està operat? Quan té una erecció el gland queda completament descobert per la pell? Si és que no, el primer seria que un metge valori si té fimosi i si cal intervenir o no.
Pel que fa a l'erecció, la fimosi també pot afectar ja que és possible que si el gland no queda descobert, la pell tibi i faci mal. Però també hi ha altres factors que poden influïr-hi, com poden ser la pressió i l'ansietat d'anticipació (pensar "em tornarà a passar"). El número de vegades que un noi es masturba no va relacionat amb la capacitat o incapacitat d'erecció.
Potser el que podrieu fer, a part de confirmar o descartar un cas de fimosi, és descentralitzar-vos de la penetració. Jugueu, gaudiu, descobriu, coneixeu-vos,...
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas