NO SE SI SOC JO O ES ELL
Hola, us poso en situació, a la meva vida m'he liat amb dos tios noés (sóc una noia), el primer sempre ha dit que hem lio molt bé i que li agrada molt, el segon diu que la seva ex ho feia millor, però no és això el que hem ralla.
El que hem passa és que amb el primer en el moment savia com posar la llengua (i mira que mai m'havia liat) , podriem dir que amb el segon és més difícil perquè no hi ha contacte entre llengua... no sé com explicar-ho, si ell posa la llengua ho fa com entrant i sortint de manera més "tiesa" i quan jo li poso no interactua amb mi, deixa que la posi i que la tregui per entendrens.
La cosa és que, no sé i sóc jo que no ser fer petons i hem lio malament cosa que no m'agradaria o és ell potser...
Quan estem junts tot va bé de normal, però el moment llengua és el que hem ralla, i tampoc sé com fer que ell "interactui" amb mi per entendrens.
I ara una regunta qeu agraïria molt que responguéssiu sincerament (bno dos)
1- És possible liar-se molt bé i al no liarte en 6 mesos perdre la pràctica i liar-se molt malament? (seria la meva situació)
2- Si algú es lia malament pot millorar o això és com és i punto?
Tambe agrairia que opineu sobre realment que ha de pasar amb la llengua en un lio.
Dit això m'agradaria que hem responguéssiu específicament i que, dit des de tot el meu amor, no digueu lo típic de que tot sigui cosa de la situació o coses així, o que disfruti el lio i jasta, el que us he preguntat són dubtes que fa molt que tinc i m'ajudaria molt una resposta.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per utilitzar el consultori, ens agrada molt la teva consulta ja que possiblement no només et passa a tu.
El petons amb llengua, el lio en si, és cert que dependent de la cultura poden haver-hi variacions però en general el que entenem aquí és que una llengua acarona la de l'altre, fer moviments com d'entrar i sortir no acostuma a deixar que el petó flueixi... perquè si tu fas el mateix moviment, no us trobareu...
És curiós que et plantegis que ets tu la que ho fa malament, les noies, acostumem a tenir la idea que si alguna cosa no funciona és per "culpa" nostre, o per què no estem fent bé alguna cosa, ho donem per fet i això és un error.
Per tant, coneixeu-vos, doneu-vos temps per saber com i de quina manera us agrada sentir els petons.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas