Amor impossible
Hola,
Estic molt desesperada perquè m'agrada moltíssim un noi que es de 2n de bat. A principi de curs, estava a la cantina del meu insti escoltant música i un noi de 3r em va tirar una bola de paper de plata, i just en aquell moment va passar per allà el noi que m'agrada, que la va agafar i la va tirar després de llançar-me una mirada intensa. Des d'aquell dia vaig començar a fixar-me en ell. Durant tot el curs (abans del confinament) hem estat intercanviant mirades que no se interpretar. Jo el mirava perquè m'agrada, es clar, però ell no se per què. Porto mesos intentant oblidar-lo però em resulta impossible. A més, el curs que ve ell no seguirà a l'institut. No se que fer. No puc deixar de pensar en la possibilitat de que potser jo li agrado.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Doncs si t'ha cridat l'atenció, potser hauràs de buscar la manera que ell sàpiga que existeixes. Potser n'hi ha prou amb el seu instagram, per saber si ell també et segueix i mostra algun tipus d'interès en tu. Si veus que no... també tindràs una resposta i podràs passar pàgina si cal.
També et direm que una mirada pot ser molt intensa i pot ser l'inici d'una atracció o un interès cap a una persona, però fins que no la coneixes, no hi parles i no saps com és i com tracta als altres... no pots prendre una decisió. Segurament al teu cap és la persona ideal, però cal comprovar-ho ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas