Vagina
Hola, fa molts anys qur ho intento però no soc capaç de posar-me més d'1 dit din la vagina. Si intento posar,-me'n 2 em fa molt de mal. Tot i així em masturbo per fora però ni estant calenta se'm dilata. És un problema físic? Què hauria de fer?
Laura Centellas

Hola,
La vagina no es dilata, tenim mal entès el tema de la dilatació, la vagina és elàstica, és musculatura, el que es dilata és el coll de l'úter per parir, no per tenir relacions sexuals.
Pel elastificar la zona hem de tocar-la, acaronar-la, no forçar, si forcem i ens fem mal, és possible que el nostre propi cos faci tensi la zona per a "tancar-la". Si això passa de forma molt habitual, podem generar una contractura muscular en el sòl pelvià.
Intenta focalitzar-te en conèixer-te, en gaudir-te, explora't, juga, toca't... Per a sentir plaer o per arribar a l'orgasme no cal introduir cap dit dins la vagina, estimulant el clítoris i els seus voltants, és suficient ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas