crush...
hola, un noi q feia una extrascolar amb mi magrada mooolt, pero aquest any ha anat a estudiar a lestranger, durant el confinament va tornar i mel vaig trobar pel carrer, jo manava a parar x saludarlo pero ell, com q anava corrent, no es va parar
dsprs em va obrir dientme q srry x no haver se parat i tal
vam establir una conversa pero semblava q ell no tenia ganes d parlar pq era bastant sec
jo li vaig explicar una cosa personal q feia temps q volia parlar amb algu i ell em va ajudar pro no em donava mes conversa
vull deixar destar colada x ell pq no val la pena i tmpc vull ser pesada, pero sempre penso q encara hi ha alguna possibilitat d q jo tmb li agradi pq no mha dit q no (pq jo tmpc he preguntat) i ames, com q ens portem quatre anys segurament em veu molt petita
q he d fer??
li pregunto si hi ha alguna possibilitat amb nosaltres dos??
esq no mel puc treure del cap pq penso q hi ha alguna possibilitat d q li agradi
moltes gracies x tot :)
Laura Centellas

Hola!
Doncs per oblidar una persona, el més important és tenir un motiu clar. Si tu mateixa encara tens l'esperança que pot estar interessat en tu... hauràs de resoldre aquest dubte ;)
Ho pots fer de manera indirecte demanant-li si sortiria amb algú més petit que ell, i segons la seva resposta podràs seguir preguntant o bé ja podràs veure que no hi ha cap tipus d'interès.
Per molt que les teves amigues el segueixin i tu creguis que ho deu intuir, el millor és ser directe i preguntar-ho de la forma més clara possible, així la resposta també és clara i podràs prendre una decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas