No supero la ruptura
Hola, gràcies per tot el que feu,sou de gran ajuda en molts moments.
Aquí va l'història,vaig tenir una llarga relació,la cosa va acabar bastant malament,(la relació és va acabar fa un any aprox) però ara mateix tenim una comunicació cordial, té parella i és veu molt feliç,jo he intentat no pensar tant en els nostres records però és molt complicat ja que va ser molt important per mi.He intentat no tancar la porta a l'amor, però m'he tornat freda i quan hi ha una oportunitat,la deixo de banda.
Des de el meu punt de vista crec que faig això perquè no he superat encara que la relació que és va acabar i estic en el procés de sol, però fins quan ho estaré? I perquè "rechazo" les oportunitats en l'amor?
Espero aviat la vostra resposta i gràcies una altra vegada.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens ajuden molt seguir amb la nostra feina!
Una ruptura pot ser molt dolorosa i més si una de les parts no hi està d'acord o no s'ho esperava. Potser necessites escriure una carta de comiat a la vostra relació. Escriu donant-li les gràcies per tots els bons moments i també acomiadant-te, dient que formarà part de la teva història però que has d'escriure un nou capítol.
I aquest capítol té a veure amb "estar sola" i "ser la teva pròpia parella". Has de poder gaudir de la teva vida, de qui ets i de les teves aficions sense una parella. Queda amb les teves amistats i feu una llista de plans per aquest estiu. Centra't en tu, posa el focus en tu i veuràs com mica en mica els records van perdent el dolor...
Una abraçada!
La Laura Centellas