2 persones
Hola, moltes gràcies per fer el que feu, sou increíbles!
Fa bastants anys que surto amb un noi, la cosa és que l'estiu passat vaig conèixer a un altre que vam connectar moltíssim i ens vam agradar mútuament, no es especialment el físic, si no també la personalitat. Vam començar a parlar i clar ell volia alguna cosa més, però jo òbviament li vaig dir que no perquè estava amb la parella, però el vaig il·lusionar. Un altre dia vam coincidir a una discoteca i va estar a punt de que passés alguna cosa però al final no. Ls cosa és que estic super bé amb el meu novio però a la vegada m'agrada molt parlar amb ell
Laura Centellas

Hola!
Doncs hauràs de prendre una decisió. Valora què és el que t'atrau d'aquesta altra persona i per què creus que t'interessa. Potser és la novetat o potser és la seva manera de ser.
A vegades hem de posar en una balança el que tenim i prendre una decisió sobre si mantenim allò o si ens tirem al buit i provem alguna cosa nova.
Nosaltres no et podem dir què has de fer, la decisió és teva i és probable que en algun moment puguis sentir que t'estàs equivocant, però el més important és que la prenguis convençuda i per uns motius.
Com et sents amb la teva parella? Tens il·lusió? Tens ganes de viure-hi més coses o sents que s'ha acabat la relació?
Pensa-hi tant com necessitis, una abraçada!
La Laura Centellas